22 mei 2019

Leestijd: 2 min | Bekeken: 102x

Dokkumer Vlaggen Centrale opent nieuwe Sign vestiging in Amsterdam

Afgelopen maand is de Dokkumer Vlaggen Centrale (DVC) met haar vestiging voor signing verhuisd naar een nieuwe locatie in Amsterdam-Noord. Vanuit deze vestiging breidt zij haar sign assortiment verder uit met partner Zeeman Reclamegroep uit Den Helder. 

Hiermee verruilt DVC na bijna 10 jaar haar locatie aan de Spaklerweg in Amsterdam voor een pand op de NDSM-werf in de hoofdstad. Onder de naam DVC Sign zet het van origine vlaggenbedrijf een grote stap op het gebied van signing, waarmee zij klanten als kwaliteitsaanbieder een totaal pakket aan visuele oplossingen biedt. 

Eric de Jong, Sales Manager bij DVC, is trots op deze ontwikkeling: “We zijn al een aantal jaren actief in de signing branche en deze stap geeft ons ontzettend veel kansen om verder te groeien in de wereld van signing. We hebben in dit pand veel meer ruimte dan op de voormalige locatie, waardoor we hier zelf aan de slag kunnen met het bestickeren van auto’s en het bedrukken van plaatmateriaal. Dat biedt nieuwe mogelijkheden waarmee we, naast het voordeel van one-stop-shopping, ook de snelheid en flexibiliteit kunnen bieden die binnen deze markt zeer belangrijk is.” Menno Zeeman, eigenaar van Zeeman Reclamegroep, vult aan: “We willen vanuit Den Helder ongeveer 15 specialisten gaan stationeren in Amsterdam-Noord. Regionaal starten we met vier montageteams en zeven werkvoorbereiders. Zo hopen we binnen enkele maanden op volle sterkte te zijn.” 

DVC is al jaren specialist in het bedrukken van reclamemiddelen op doek. Sinds 2017 is zij in samenwerking met Zeeman Reclamegroep gestart met het uitbreiden van haar assortiment met als belangrijkste doel om klanten te ontzorgen. Dit doet zij door het bieden van een breed assortiment producten én oprechte aandacht voor de klant. “De markt vraagt steeds vaker om een totaalpakket aan promotionele oplossingen. Voor deze complete visuele identiteit kunnen zij bij DVC terecht, met een flinke dosis energie en enthousiasme erbij,” aldus Eric de Jong. Een mooi voorbeeld van een traditioneel bedrijf dat door de jaren heen is blijven innoveren en anno 2019 nog steeds succesvol opereert in binnen- en buitenland.


Anderen lazen ook

SI'BON

Project van de maand

Het project van de maand wordt dit keer aangeleverd door Erkend Signbedrijf Nul10reclame uit Capelle aan den IJssel. Dit signbedrijf mocht voor productiebedrijf Endemol een helikopter wrappen voor de laatste uitzending van dit seizoen van de televisieserie GTST, iets dat ze al eens eerder hadden gedaan. Waar de eerste helikopter slechts gedeeltelijk matzwart moest worden gewrapt, moest bij deze opdracht de helikopter volledig gewrapt worden tot een traumahelikopter. Minder dan een dag later zou de folie worden verwijderd. Ook interesse om een mooi project op de website van SI’BON te presenteren, meld dan een bijzondere opdracht bij het secretariaat aan.

Lees meer 19 juli 2019 | 10:19
SI'BON

Workshop Presenteren

Op 19 juni is er aan een klas vol medewerkers van signbedrijven de ‘Workshop Presenteren’ gegeven, speciaal voor hen die dagelijks met klanten omgaan. In het ochtendprogramma werd met de deelnemers behandeld hoe zij zichzelf (en de te verkopen producten en diensten) optimaal kunnen presenteren en waar de valkuilen liggen. De opzet was heel interactief, waardoor er sprake was van werkend leren. In de middag lag het accent van de workshop duidelijk op sales, geen keiharde salestraining maar wel een middag waarin het omgaan met klanten en het pareren van lastige klanten-vragen serieus werd aangepakt. Canon Nederland faciliteerde deze dag voor een aanmerkelijk deel. Het bevestigt dat leveranciers er een groot voorstander van zijn een bijdrage te leveren aan de professionalisering van de si...

Lees meer 19 juli 2019 | 10:16
SI'BON

SI’BON zeilevent 2019

Met vijfenzeventig deelnemers op een van de warmste dagen van het jaar, dinsdag 25 juni, was de basis gelegd om van het SI’BON zeilevent een prachtige dag te maken. De ‘zeilers’ kwamen niet alleen vanuit Nederland, maar ook Belgische signbedrijven hadden er zin in. Met goede zin kozen ‘de vakgenoten in sign’ het ruime sop via de Groote Zeesluis richting het Markermeer. Met vijfenzeventig deelnemers was de basis gelegd om van het SI’BON zeilevent een prachtige dag te maken. De ‘zeilers’ kwamen niet alleen vanuit Nederland, maar ook Belgische signbedrijven hadden er zin in. Een stralende zon en een zacht klein briesje zorgden verder voor een fenomenale ambiance. Hoewel de sterksten uit de groep de zeilen mochten hijsen, stond er te weinig wind om zonder motor voort te bewegen...

Lees meer 19 juli 2019 | 9:18
Bekijk meer nieuws