Flitsproject: Verstappen visuals door Erkend Signbedrijf De Jong Reclame

Zondag 12 december: Max Verstappen wint het wereldkampioenschap Formule 1 in een zinderende race. Erkend signbedrijf De Jong Reclame wordt diezelfde dag nog gebeld door Triple, de digital brand manager van Max. Of ze een afspraak in kunnen plannen voor het aanbrengen van een felicitatie aan Max.
Maandag 13 december: De Jong Reclame arriveert om 9 uur ’s ochtends in Alkmaar, klaar voor een nieuwe uitdaging. 18 uur later straalt het Triple kantoor dankzij de gloednieuwe Verstappen visuals. “Congrats Max!”

Zo snel als Red Bull’s pitstops waren dit seizoen, zo snel heeft De Jong Reclame dit project uitgevoerd. Met de historische overwinning die Max behaalde, bestond er geen twijfel bij Triple dat dit groots gevierd moest worden. En dat is precies waar De Jong Reclame voor gezorgd heeft. Het complete team heeft direct de handen uit de mouwen gestoken en alles op alles gezet om de visuals zo snel mogelijk aan te brengen. Om 3 uur ’s nachts was de klus geklaard en pronkte de kersverse wereldkampioen op de gevel, waar hij nog zeker een maand zal blijven zitten.

Voor het project is gebruik gemaakt van one-way-vision folie; dit product wordt ook toegepast voor reclame op de zijramen van bijvoorbeeld stadsbussen. Anna Janknegt, werkzaam bij Triple, werkt in een ruimte achter de visuals: “Maar ik zit niet in het donker hoor. Je hebt het hier binnen helemaal niet in de gaten” (Noordhollands Dagblad).