16 juli 2021

Project van de maand

Project van de maand

Erkend Signbedrijf Buis Lichtreclame in Den Haag is dit keer verantwoordelijk voor het project van de maand. Voor de bekende fastfood Italiaan, Happy Italy, hebben zij de eerste digitale drivelane ontwikkeld, geproduceerd en gemonteerd.

Happy Italy is een succesvolle en snel groeiende restaurantketen in Nederland. Het bedrijf telt ruim 20 vestigingen, verdeeld over heel Nederland, en heeft 1500 werknemers in dienst.

De klant bestelt bij een van de digitale bestelpalen en het drivelane-systeem zorgt voor verdere communicatie. In dit project is door Buis Lichtreclame een grote diversiteit aan engineering en materiaalbewerkingstechnieken toegepast, zoals: staalconstructies, aluminium delen, kunststof delen, grondwerk voor fundering en de ledschermen.

Buis Lichtreclame is opgericht in 1923 en sinds decennia een vooraanstaand leverancier van zichtbaarheid. Op het gebied van (licht)reclame kan zij het volledige traject verzorgen. Van productie en montage tot projectmanagement en onderhoud. Voor nieuw te realiseren projecten tot aan het ombouwen van bestaande lichtreclame. Buis Lichtreclame werkt uitsluitend met een vast team van medewerkers, elk met een eigen specialisme.

Leestijd: 1min | Bekeken: 1400x


Andere projecten

SI'BON

Project van de Maand: Puma HQ in Boston

Het nieuwste Project van de Maand betreft de aankleding van het hoofdkantoor van internationaal sportmerk Puma in Boston. Dit wel heel bijzondere project in Amerika bestaat uit een ongebruikelijke combinatie van technieken: een geprint en gecoat gevelmeshdoek van 2500m² – geleverd door Printable – met daarachter drie gigantische LED-schermen in de vorm van hoofden. Het kunstwerk draagt de naam ‘The Conversation’ en op de schermen wordt continu lokale kunst weergegeven. Het gebruikte materiaal heeft nauwelijks impact op de zichtbaarheid vanuit de kantoorruimte én biedt dezelfde bescherming als bijvoorbeeld aluminium gevelbekleding. Er wordt dan ook een garantie verstrekt van maar liefst 10 jaar op deze constructie. De opdracht is uitgevoerd door een lokaal Amerikaans si...

Lees meer 19 januari 2022 | 11:16
SI'BON

A12 reclamemast bij Bleiswijk door Erkend Signbedrijf Buis Lichtreclame

Langs de A12 bij Bleiswijk is het moeilijk om het huidige Project van de Maand te missen: hier schittert namelijk een door Buis Lichtreclame vervaardigde reclamemast. Eerder had dit Erkend Signbedrijf al de logo’s van McDonald’s en KFC geproduceerd en geplaatst, onlangs voegde het hier die van Starbucks en Burger King aan toe. In de foto’s is de schaal van deze onderneming perfect te zien; het gaat hier niet om half werk. Voor het goed uitvoeren van een dergelijk project moet er rekening gehouden worden met tal van factoren: niet alleen is het belangrijk dat de logo’s goed zichtbaar en trouw aan de huisstijl zijn, ook dient de montage veilig te verlopen en moet de reclamemast allerlei weersomstandigheden kunnen doorstaan. Voor het project in kwestie heeft Buis Lichtreclame gebruik ...

Lees meer 27 december 2021 | 15:11
SI'BON

Flitsproject: Verstappen visuals door Erkend Signbedrijf De Jong Reclame

Zondag 12 december: Max Verstappen wint het wereldkampioenschap Formule 1 in een zinderende race. Erkend signbedrijf De Jong Reclame wordt diezelfde dag nog gebeld door Triple, de digital brand manager van Max. Of ze een afspraak in kunnen plannen voor het aanbrengen van een felicitatie aan Max. Maandag 13 december: De Jong Reclame arriveert om 9 uur ’s ochtends in Alkmaar, klaar voor een nieuwe uitdaging. 18 uur later straalt het Triple kantoor dankzij de gloednieuwe Verstappen visuals. “Congrats Max!” Zo snel als Red Bull’s pitstops waren dit seizoen, zo snel heeft De Jong Reclame dit project uitgevoerd. Met de historische overwinning die Max behaalde, bestond er geen twijfel bij Triple dat dit groots gevierd moest worden. En dat is precies waar De Jong Reclame voor gezorgd heeft...

Lees meer 17 december 2021 | 15:29
Bekijk meer projecten