9 december 2019

Project van de maand

 

Het project van de maand is een carwrap voor een bestelauto uitgevoerd door Erkend Signbedrijf Centipede Reclame Producties gevestigd in Loosdrecht.

Carwraps hebben bekendheid gekregen met de effen kleuren. Wie kent ze niet de mat zwarte en legergroene auto’s. Vandaag de dag zien we op straat allerlei kleuren gewrapte auto’s.
Voor dit project is een witte folie als basis gebruikt, waarop de visual (het hele ontwerp) in full color is geprint. Dit is niet zomaar een witte folie, maar een folie speciaal ontwikkeld om te beprinten. Voor deze opdracht heeft de klant, B2B online specialist Jelba uit Utrecht, zelf het ontwerp aangeleverd en heeft het bedrijf Centipede de productie van de XL prints in eigen huis uitgevoerd.
Als basisvoertuig is een zwarte auto aangeleverd en ondanks dat de neus van de auto ook na de wrap zwart is gebleven, heeft het signbedrijf er toch voor gekozen de auto in z’n geheel te wrappen. Een auto helemaal wrappen vraagt om meer materiaal en de arbeid geeft meer uren werk, maar de lak van de hele auto is volledig beschermd en heeft na verwijdering van de carwrap (bij verkoop of inruil) geen veroudering of oppervlakkige beschadigingen opgelopen. Bij aanschaf is men dus iets meer geld kwijt, maar bij het afscheid brengt de auto meer op doordat de wrap relatief eenvoudig te verwijderen is en de lak die eronder zit als nieuw blijkt te zijn.

Zo wordt het wel heel makkelijk kiezen om een bedrijfsauto rondom van reclame te voorzien. Voor een Erkend Signbedrijf bij u in de buurt klik hier.

Leestijd: 1min | Bekeken: 3880x


Andere projecten

SI'BON

Kerstspecial:
Creatieve kerstbal van acrylaat en folie gerealiseerd door SignShop.

  Ook voor een creatieve kerstbal is men bij een Erkend Signbedrijf aan het juiste adres. In de bijgevoegde fotoserie wordt getoond hoe van een plaat acrylaat en een stukje folie een uniek relatiegeschenk kan worden gemaakt. SignShop in Amsterdam zette een laser-snijmachine in om twee delen van de bal, losse letters, vier venstertjes en een kroontje te snijden. In het voorste deel van de bal werden vervolgens de letters S, I, G, N en S, H, O, P, eruit gefreesd (met een lasersnijmachine) zodat even later de losse letters (van een ander type materiaal) konden worden ingelegd. Een bijzonder origineel relatiegeschenk of kerstkaart die bovendien tegen lage kosten, per post overal naar toe kan worden gestuurd. Laat je verassen door een Erkend Signbedrijf. Vrolijk kerstfeest vanuit de organi...

Lees meer 23 december 2019 | 10:24
SI'BON

Project van de maand december:
Volledige carwrap uitgevoerd door Erkend Signbedrijf Centipede Reclame Producties

  Het project van de maand is een carwrap voor een bestelauto uitgevoerd door Erkend Signbedrijf Centipede Reclame Producties gevestigd in Loosdrecht. Carwraps hebben bekendheid gekregen met de effen kleuren. Wie kent ze niet de mat zwarte en legergroene auto’s. Vandaag de dag zien we op straat allerlei kleuren gewrapte auto’s. Voor dit project is een witte folie als basis gebruikt, waarop de visual (het hele ontwerp) in full color is geprint. Dit is niet zomaar een witte folie, maar een folie speciaal ontwikkeld om te beprinten. Voor deze opdracht heeft de klant, B2B online specialist Jelba uit Utrecht, zelf het ontwerp aangeleverd en heeft het bedrijf Centipede de productie van de XL prints in eigen huis uitgevoerd. Als basisvoertuig is een zwarte auto aangeleverd en ond...

Lees meer 9 december 2019 | 15:05
SI'BON

Project van de maand oktober:
Custom made reuze letters voor IJmuiden door MH Roadstyling

  Hoe trek je de aandacht van toeristen en verleid je ze om nog eens terug te komen naar jouw stad? Citymarketing IJmuiden ontwikkelde hiervoor een marketingstrategie en stelde een plan op. Onderdeel hiervan zijn de reuze letters ‘IJmuiden’ die Erkend Signbedrijf MH Roadstyling mocht ontwerpen en vervaardigen. “Door de letters neer te zetten in de stad en op grote publieksevenementen, willen we meer mensen verleiden nog eens terug te komen voor een bezoek aan onze mooie gemeente. Maar we hopen ook dat de inwoners van onze stad door de letters nog trotser worden op wat we hier allemaal hebben”, zo vertelde een medewerker van Citymarketing. Het fenomeen reuze letters is niet nieuw, denk maar aan de letters I am Amsterdam waarover eind 2018 nog commotie was vanwege het verwijdere...

Lees meer 29 oktober 2019 | 14:32
Bekijk meer projecten