13 mei 2019

Project van de maand mei:
Krekels helpt mee aan onthulling nieuw logo stad Blankenberge

 

Erkend Signbedrijf Krekels speelt een belangrijke rol in de onthulling van de nieuwe huisstijl en logo voor Blankenberge. De kuststad koos voor een re-branding om duidelijk aan te tonen waar Blankenberge precies voor staat. Mede dankzij de inbreng van Krekels is de nieuwe huisstijl een echte eyecatcher geworden.

De nieuwe huisstijl, inclusief het nieuwe logo, onderstreept de ambitie van Blankenberge om meer mensen aan te sporen om de stad en haar talrijke troeven te ontdekken. Met deze re-branding wil de stad aantonen dat Blankenberge een bruisende stad is die openheid en leefbaarheid hoog in het vaandel draagt. Het stadsbestuur plande om heel 2018 extra aandacht en middelen te besteden aan de bekendmaking van het nieuwe logo. Om deze bekendmaking extra kracht bij te zetten in het stadsbeeld, opteerde ze voor een samenwerking met Krekels.

Erkend Signbedrijf Krekels is gespecialiseerd in de productie (en plaatsing) van bedrukt promotiemateriaal om zo uw nieuwe logo en/of boodschap de juiste professionele uitstraling te geven die het nodig heeft. Blankenberge koos voor eyecatchers zoals beach- en mastvlaggen, textielframes evenals een mega tifo-vlag.
De tiffo mocht het nieuwe logo officieel onthullen door het bekleden van de voorgevel van het stadhuis. Hierdoor heeft de lancering van het nieuwe logo dan ook het regionale en nationale nieuws gehaald.

Krekels is niet alleen een producent, maar ze levert ook advies, grafische ondersteuning, kan instaan voor de logistieke support en levert indien nodig zelfs maatwerk. Krekels is uw ideale partner voor promotiemateriaal: van idee tot realisatie en plaatsing, kortom van A tot Z.

 

Leestijd: 1min | Bekeken: 1828x


Andere projecten

SI'BON

Project van de maand mei:
Krekels helpt mee aan onthulling nieuw logo stad Blankenberge

  Erkend Signbedrijf Krekels speelt een belangrijke rol in de onthulling van de nieuwe huisstijl en logo voor Blankenberge. De kuststad koos voor een re-branding om duidelijk aan te tonen waar Blankenberge precies voor staat. Mede dankzij de inbreng van Krekels is de nieuwe huisstijl een echte eyecatcher geworden. De nieuwe huisstijl, inclusief het nieuwe logo, onderstreept de ambitie van Blankenberge om meer mensen aan te sporen om de stad en haar talrijke troeven te ontdekken. Met deze re-branding wil de stad aantonen dat Blankenberge een bruisende stad is die openheid en leefbaarheid hoog in het vaandel draagt. Het stadsbestuur plande om heel 2018 extra aandacht en middelen te besteden aan de bekendmaking van het nieuwe logo. Om deze bekendmaking extra kracht bij te zetten in het s...

Lees meer 13 mei 2019 | 8:53
SI'BON

Project van de maand april:
Het nieuwe pand van ChromeBurner 24 uur per dag zichtbaar

  Erkend Signbedrijf Free D-sign, gevestigd in Warmenhuizen (Noord-Holland), heeft het ontwerp, de productie en montage van deze bijzondere lichtreclame gerealiseerd voor het bedrijf ChromeBurner Motorgear. Chromeburner is van oorsprong een internetwinkel, gespecialiseerd in motorkleding en motorhelmen. In Nederland gestart, maar al snel actief in heel Europa en daardoor in rap tempo flink gegroeid. Een groot magazijn en een veel grotere showroom was niet alleen een wens, maar ook noodzaak. Om het nieuwe pand van afstand, overdag en in het donker zichtbaar te laten zijn, wilde het bedrijf een grote verlichte geveltekst, die zowel overdag als bij nacht dezelfde uitstraling moest hebben, uiteraard overeenkomstig de huisstijl. Het chrome-effect van Chromeburner werd gemaakt door voor het...

Lees meer 16 april 2019 | 14:29
SI'BON

Project van de maand maart:
De nieuwe vestiging in De Lier voorzien van signing en decoratie.

  Erkend Signbedrijf De Signers uit Gouda mocht voor Tradiro, een uitzendbureau voor de glastuinbouw, de nieuwe vestiging in De Lier voorzien van signing en decoratie. De buitenzijde is grondig aangepakt. Zo werd de buitenmuur van de grote hal volledig gerestyled door deze blauw te wrappen. Een hele uitdaging om de juiste kleur op de wand aan te brengen; uiteindelijk zou er een Avery folie voor worden gebruikt met een satin laminaat voor het optimale glans-effect en bescherming. Alle grijze (kunststof) kozijnen van het hoofdgebouw werden met façade folie naar de kleur wit getransformeerd. Op de gevel werd groot het logo van Tradiro (’s-avonds verlicht) aangebracht en op het voorterrein kwam een reclamezuil. Ook werd bewegwijzering op het terrein geplaatst, uiteraard ...

Lees meer 1 maart 2019 | 14:59
Bekijk meer projecten