Signproject van de maand december 2015: Kerstcampagne Eurofleur

 

Kerstcampagne Eurofleur

Elke maand zetten wij een signproject van een van de erkende signbedrijven in de spotlights door het prominent op de website te plaatsen. Dit keer is het Signproject van de maand december de kerstcampagne van het tuincentrum Eurofleur in Leusden gerealiseerd door Erkend Signbedrijf TODD Reclamemakers.

Het signproject van de maand december staat dit keer in het teken van kerst. ‘TODD Reclamemakers’ heeft voor haar klant Eurofleur de kerstcampagne “Eén wereld, Bol van kerst” ontwikkeld waarbij de beleving van de klant centraal staat.

Met de aansluitende campagne-uitingen, is er vanaf thuis tot de kassa een wintergevoel met kerstsfeer ontwikkeld. De zichtbaarheid van de jaarlijkse kerstcampagne begon bij de mensen thuis in de brievenbus, op beeldschermen, social media en in kranten. In de regio rondom de grootste overdekte kerstshow van Midden-Nederland is directe zichtbaarheid aan de kerstshow gegeven met billboards, spandoeken en instore signing. Vanaf de parkeerplaats worden bezoekers door middel van een speciale routing door de gehele kerst- en winterbeleving geleidt. Zachte kerstmuziek begeleidt bezoekers vanaf de deur langs de verschillende stijlkamers, die ingericht zijn met de rijkste kerstversieringen.

Eurofleur pakt elk jaar uit als het om kerst gaat. Het tuincentrum in Leusden deed het dit jaar niet anders. Na het succes van vorig jaar moest opnieuw een goede campagne worden opgezet. Door signing- en online uitingen elkaar te laten versterken is TODD Reclamemakers met dit signproject weer goed geslaagd.

Ingang bekleed met reclame

Binnen bij Eurofleur