9 december 2015

Leestijd: 1min | Bekeken: 1405x

Signproject van de maand december 2015: Kerstcampagne Eurofleur

 

Kerstcampagne Eurofleur

Elke maand zetten wij een signproject van een van de erkende signbedrijven in de spotlights door het prominent op de website te plaatsen. Dit keer is het Signproject van de maand december de kerstcampagne van het tuincentrum Eurofleur in Leusden gerealiseerd door Erkend Signbedrijf TODD Reclamemakers.

Het signproject van de maand december staat dit keer in het teken van kerst. ‘TODD Reclamemakers’ heeft voor haar klant Eurofleur de kerstcampagne “Eén wereld, Bol van kerst” ontwikkeld waarbij de beleving van de klant centraal staat.

Met de aansluitende campagne-uitingen, is er vanaf thuis tot de kassa een wintergevoel met kerstsfeer ontwikkeld. De zichtbaarheid van de jaarlijkse kerstcampagne begon bij de mensen thuis in de brievenbus, op beeldschermen, social media en in kranten. In de regio rondom de grootste overdekte kerstshow van Midden-Nederland is directe zichtbaarheid aan de kerstshow gegeven met billboards, spandoeken en instore signing. Vanaf de parkeerplaats worden bezoekers door middel van een speciale routing door de gehele kerst- en winterbeleving geleidt. Zachte kerstmuziek begeleidt bezoekers vanaf de deur langs de verschillende stijlkamers, die ingericht zijn met de rijkste kerstversieringen.

Eurofleur pakt elk jaar uit als het om kerst gaat. Het tuincentrum in Leusden deed het dit jaar niet anders. Na het succes van vorig jaar moest opnieuw een goede campagne worden opgezet. Door signing- en online uitingen elkaar te laten versterken is TODD Reclamemakers met dit signproject weer goed geslaagd.

Ingang bekleed met reclame

Binnen bij Eurofleur


Anderen lazen ook

SI'BON

Probo Festival

Met zo’n duizend bezoekers die naar Dokkum waren gereisd, is het Probo Festival het grootste in-home-event in onze sector. De bezoekers konden kennismaken met de recente uitbreidingen van machinepark, equipment, bedrijfshallen en kantoorgebouwen. Centraal stonden trends en innovaties voor printing op het programma, wat door meerdere toeleveranciers werd ondersteund met presentaties van nieuwe materialen.

Lees meer 4 juli 2018 | 10:27
SI'BON

KLM sponsort studiereis HEXIS

De studiereis die HEXIS samen met SI’BON in juni organiseerde, was bij aanvang al een bijzonder aanbod. Een fabrieksbezoek naar de productiefaciliteiten en ontwikkelcentra in Frontignan met enkele dagen cultuur snuiven in de omgeving van Montpellier en Sète zonder verblijfskosten (waren voor rekening van HEXIS Nederland en Frankrijk), wordt zelden gepresenteerd. De groep van 15 man heeft er niet alleen van genoten, maar was bovendien enorm onder de indruk van de technisch hoogstaande en geperfectioneerde wijze waarop HEXIS haar zelfklevende folies ontwikkelt en fabriceert. Een extra dag verblijf in Frankrijk werd er gratis aan toegevoegd omdat een staking van de Franse luchtverkeersautoriteiten de vlucht terug met een dag opschortte. Luchtvaartmaatschappij KLM bood hiervoor een kostenre...

Lees meer 4 juli 2018 | 10:11
SI'BON

Actie opleidingen Riwal

Riwal bestaat dit jaar 50 jaar. Daarom biedt Riwal de bij SI’BON aangesloten bedrijven een korting aan op een aantal opleidingen.  Op het afgesloten deel van de website wordt meer informatie vermeld over deze kortingsactie. Let op: Deze actie loopt t/m 31 augustus 2018! SI’BON heeft een collectief contract met Riwal op grond waarvan de aangesloten signbedrijven tegen aantrekkelijke tarieven hoogwerkers kunnen huren. Meer informatie hierover kan verkregen worden bij het secretariaat.

Lees meer 20 juni 2018 | 10:47
Bekijk meer nieuws