9 december 2015

Leestijd: 1min | Bekeken: 1342x

Signproject van de maand december 2015: Kerstcampagne Eurofleur

 

Kerstcampagne Eurofleur

Elke maand zetten wij een signproject van een van de erkende signbedrijven in de spotlights door het prominent op de website te plaatsen. Dit keer is het Signproject van de maand december de kerstcampagne van het tuincentrum Eurofleur in Leusden gerealiseerd door Erkend Signbedrijf TODD Reclamemakers.

Het signproject van de maand december staat dit keer in het teken van kerst. ‘TODD Reclamemakers’ heeft voor haar klant Eurofleur de kerstcampagne “Eén wereld, Bol van kerst” ontwikkeld waarbij de beleving van de klant centraal staat.

Met de aansluitende campagne-uitingen, is er vanaf thuis tot de kassa een wintergevoel met kerstsfeer ontwikkeld. De zichtbaarheid van de jaarlijkse kerstcampagne begon bij de mensen thuis in de brievenbus, op beeldschermen, social media en in kranten. In de regio rondom de grootste overdekte kerstshow van Midden-Nederland is directe zichtbaarheid aan de kerstshow gegeven met billboards, spandoeken en instore signing. Vanaf de parkeerplaats worden bezoekers door middel van een speciale routing door de gehele kerst- en winterbeleving geleidt. Zachte kerstmuziek begeleidt bezoekers vanaf de deur langs de verschillende stijlkamers, die ingericht zijn met de rijkste kerstversieringen.

Eurofleur pakt elk jaar uit als het om kerst gaat. Het tuincentrum in Leusden deed het dit jaar niet anders. Na het succes van vorig jaar moest opnieuw een goede campagne worden opgezet. Door signing- en online uitingen elkaar te laten versterken is TODD Reclamemakers met dit signproject weer goed geslaagd.

Ingang bekleed met reclame

Binnen bij Eurofleur


Anderen lazen ook

SI'BON

Online Print trends 2018

Een interessant event dat wij graag onder de aandacht brengen, is het Benelux Online Print Event op 31 mei in Brussel. Het evenement, dat wordt georganiseerd door het VIGC en gesponsord door Canon, biedt een unieke kans om de Online Print trends van 2018 te ontdekken. De organisator verwacht deelnemers uit Nederland, Vlaanderen, Wallonië en Luxemburg. Het Atomium in Brussel zal het decor vormen voor dit nieuwe VIGC evenement, waar, na het dagprogramma (en voor het VIP diner), de tijdelijke tentoonstelling ‘Atomium meets Surrealism’ van de Belgische kunstenaar René Magritte kan worden bezocht. Het diner is overigens letterlijk ‘in the sky’ met een prachtig uitzicht over Brussel. Inschrijven kan via  de website en wacht niet te lang want het aantal plaatsen is beperkt.

Lees meer 26 april 2018 | 8:57
SI'BON

Digital Signage in de belangstelling

De workshop die Ultro International samen met SI’BON begin april organiseerde kende een grote belangstelling. Zelden komt het voor dat de organisatie geconfronteerd wordt met een overvloed aan inschrijvingen. Kennelijk gaat digital signage nu leven bij de signbedrijven. Aangesloten leverancier Ultro haakt hier goed op in door een voor het signbedrijf laagdrempelig systeem te introduceren en de aftrap te geven met een workshop. Dat de signbedrijven ook digital signage mogen omarmen.

Lees meer 26 april 2018 | 8:38
SI'BON

Winnaar Innovation Print Award

Foto: Wouter Mooij, Eisma. Dinsdag 17 april vond tijdens de beurs Pure Digital de uitreiking van de Innovation Print Award 2018 plaats, een initiatief van SI’BON. De aangesloten bedrijven konden zich hiervoor inschrijven en uiteindelijk zijn er drie bedrijven genomineerd: Dekalu uit Winterswijk met Kunst in het Mondriaanmuseum, Dr. Sticker in Roosendaal met Squid raamdecoratie op basis van textiel en JA! Reclame gevestigd in Valkenswaard met de ombouw van een bedrijfskantine. Uit de drie genomineerden werd uiteindelijk door de beursorganisator van Pure Digital het project Ombouw Bedrijfskantine gekozen omdat in dit project heel geraffineerd meerdere printvormen zijn gebruikt waaronder ook textielprinting voor de zitbanken. Een nog jonge decoratietechniek die nog maar weinig wordt toegepa...

Lees meer 26 april 2018 | 8:07
Bekijk meer nieuws